دوستت دارم...

































دُختَــری بــا طَـعــم گَــس کینِــــــه

شـَـقایـقهآ رآ پـــَـر پـــَـر کـُنـیــد زِندگــے مـَعنـآ نـَدآرَد

      

 

     

مهم نیست که فردا چی می شه!!!

 

مهم اینه که امروز.........

 

                         دوستت دارم

 

مهم نیست فردا کجایی؟

 

مهم اینه هر جا باشی ........

 

                          دوستت دارم

 

مهم نیست تا ابد با هم باشیم.

 

مهم اینه تا ابد...........

 

                         دوستت دارم

 

مهم نیست قسمت چیه؟

 

مهم اینه قسمت شد........

 

      

 

                          

        دوستت داشته باشم



نظرات شما عزیزان:

کاش یکم بارون بگیره
ساعت1:02---28 ارديبهشت 1391
روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار

اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد . . .


پاسخ:دوست عزیزم ممنون از نظر زیباتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بـــنــــبـــشــه |1:58 |پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,

Design By: KHanOomi